Monday, August 14, 2006

Angin

Ikutkan hati memang aku dah nak ambil EL ataupun MC saja. Entah kat mana silapnya, semalam time nak tidur, tetiba saja perut nie memulas. Nak kata kena pergi ke toilet, tak jugak. Tapi rasa senak nie menusuk sangat. Tak selesa langsung. Sambil dok mengiring ke kiri, mengiring ke kanan, kepala nie dok sarat memikir apa penyebab due to this matter. Fikir punya fikir, baru aku teringat yang semalam was the first time aku sentuh ais! Iyerlah for a week a 'berpantang' tak ambil ais. Semalam during lunch time, tetiba saja tekak nie teringin nak minum teh ais. Apa lagi dapat saja minum, alahai..nikmatnya tak terkata. Tapi tak jangka pulak lain yang jadinya. Endingnya aku paksa juga mata nie untuk tidur. Penyudahnya hari nie aku datang ke pejabat dalam keadaan yang tak bermaya. Nak senyum dengan orang lain pun dah malas. Hari nie dah berkurang sakit rasa senak nie, cuma still can feel the sensation dan sekali-sekala tue dia menusuk.

No comments: