Friday, June 23, 2006

'Retreat' Pengurusan Pentadbiran





Nie gambar time taklimat tue, entah ler apa yang aku coretkan sebab memang waktu tue dalam kepala nie ingat nak tidur saja..bantal kat bilik tue dah macam melambai-lambai dah tue..hehe..itu pasal ler muka pun macam 'tapai basi' dah tue..hehee.

After Jumaat pray, me and my housemate terus gerak ke PD. After check in, aku lelap sekejap sebab rasa macam dah terhoyong-hayang saja sebab tak cukup tidur. Aku pesan kat budak rumah aku tue aku nak having a nap at least 15 minutes, tapi aku hentam setengah jam. Agaknya kawan aku kesian nak kejutkan aku awal kot..hhe..malam kami diberi taklimat perjalanan untuk keesokan hari.
Settle saja taklimat, budak rumah aku nak balik ke rumah sewa kitaorang sebab nak jemput another girl yang praktikal tue. Plan asal dia nak drive sorang, tapi memandangkan dia pun letih (aku pun sama letih dan kalau ikutkan hati ini memang aku nak terus tidur saja, tapi memikirkan dari segi keselamatan dia dan aku pun rasa tak sampai hati and so on), aku gagahkan juga temankan dia. Half way aku dah terlelap. Sampai tol baru aku tersedar. Waktu kami tiba di stesen komuter, budak praktikal tue baru keluar dari komuter. Terus kami gerak balik ke PD. Sampai ke chalet dalam 1.15 pagi. Aku cuci muka dan kaki, then terus zzzzzzzzzzzzzzzz..........

No comments: