Sunday, June 04, 2006

Milo ais

Tengah hari aku ke Lot 10 jap. Sempat beli 2 helai kemeja. Tapi bila dah bayar dah bila aku toleh ke kiri, aku tengok ada few items of the shirts yang aku berkenan. Aduih..itu ler aku nie tak survey dulu the whole booth before deciding to buy. Tapi dah beli kan..hehe..dan aku apply juga ISETAN card. On the way balik tue aku pergi tapau nasi dengan milo ais. Memang aku plan dah perkara pertama yang aku akan buat one i reached inside the house, i will drink the milo ais first. Sampai jer depan pintu rumah, dalam dok tercari-cari kunci rumah entah macam mana milo ais yang aku pegang tue terlepas dari tangan. Apa lagi, habis tumpah. Tergamam, sedih, sayu, rasa nak meraung..semua perasaan bercampur masa tue. Nak buat macam mana, dah tak ada rezeki aku.

No comments: