Tuesday, June 13, 2006

Kisah Duka dan Gembira

Semalam aku tak tau apa yang nak dicoretkan. Sambil buat point untuk grouping speech group aku nanti, aku buka blog bro Dzool. Nasib baiklah all the while Abang yang tolong kasikan semua info yang aku nak. Kalau harapkan aku sampai ke sudah ler aku tak dapat any info yang aku nak tue. RN maklumkan yang bro Dzool dah jadi daddy..alhamdulillah..dapat baby girl lagi. Moga anak bro Dzool akan membesar menjadi anak yang cantik, mendengar kata, menjadi anak yang solehah..amin.
Meantime Sabu lepas a good friend of mine sms me mentioning me about something that really unexpected. I was shocked, i didn't expect that their matter could come worse to worse. She just divorce with her husband. Aku harap kawan aku akan jadi lebih tabah. Tapi apa yang menggembirakan aku bila dia cakap dia akan rujuk semula dengan x-hubby dia tue. Moga depa akan lebih tabah dan memperbaiki kesilapan masing-masing untuk masa depan.

No comments: