Wednesday, June 14, 2006

Almost..

At 10.00 am aku keluar for a while to lawyer office. Nie gara-gara pembayaran untuk perumahan aku tue lah. Tinggal balance few hundreds lagi yang belum langsai dibayar. Memang aku boleh saja bayar lum-sum tapi maleh ler. Bukannya nak rush pun. Tapi kesian gak that chinese girl yang always attend to me tue. Always keep on calling tanya bila aku boleh datang nak buat pembayaran..hhhee...bukan selalu boleh ragging orang kan. Sampai saja di office tue, that chinese girl tue dah ada dah. Settle saja buat pembayaran, aku terus gegas semula balik ke office. On the way balik masa sampai dekat satu simpang, ada satu kereta nie. Suppose memang kereta tue kena stop sebab aku di jalan utama. Tapi entah ler, nak kata pemandu tue tak tahu peraturan jalan, rasanya macam orang besar saja. Ataupun mungkin sebab terlalu leka dok sembang dengan member sebelah, dia terus saja gerak. Tak sedar aku dah hampir dua ke tiga langkah nak sampai to his car. Apa lagi, ter'stop' aku on the spot kejap kat situ. Dalam dok kelam-kabut nak cari hon, terus tak ter hon. Entah macam mana dia realise, tetiba dia pun stop at exactly time. Nasib baik! Aku dah menyumpah-nyumpah dah time tue. Terus dia angkat tangan. Aku tak reply pun sebab dah terlalu marah. I won't give a damm kalau kereta tue nak accident sendiri (eeee...jahatnya aku nie..hehe..) tapi kalau dah effect orang lain disebabkan kelalaian diri sendiri, itu memang tak bagus lah. Serta-merta rasa meruap darah from toe to head. Memang geram.
Malamnya aku sempat tengok football match between Saudi Arabia vs Tunisia. Minit ke 23 Tunisia dah 1 Saudi Arabia still 0. Tapi disebabkan dah tak tahan dah mata nie, aku straight away sleep. But endingnya seri 2-2.

No comments: