Thursday, April 06, 2006

Mini Poll, swimming poll..my poll..

Dalam dok chat ngn bro Dzool, aku sempat gak belajar dengan dia nak buat poll tue, susah gak bagi aku memang 'jahil' bab-bab IT. Sorry ler bro Dzool, selalu buat dia tension ngan soalan bangang aku! Heheh..dah buat setengah, dah poll tue 'terlari' ke bawah pulak! Adui..camner nie..dah fed up sangat aku biar kan saja dulu.
Tepat jer on time, aku terus punch out, dan aku dengan budak rumah pergi melawat one of the pegawai kt sini yang cuti bersalin. Jenuh dok mencari barang nak nak dibeli; nak beli bunga kering, cam tak lawa jer design susunan bunga dia; nak beli KFC lak risau kalau2 pegawai tue 'terliur' ke apa ker, ha..tak ke naya aku nanti..time kami nak balik tue anak ketiga dia (girl) lambai tak mau-mau..itu ler tadi time kami kat rumah dia, bila suruh dia datang dekat, dia tak mau. Dah nak balik barule dia nak berani nak 'usik' kitaorang gak...ehhe...

No comments: