Wednesday, April 05, 2006

Snow Wash

Jam 10.20 pagi, aku minta kebenaran bos aku nak keluar kejap sebab aku kena ke maintenance office ambil balik kunci dan second kunci yang still ada dalam simpanan office tue. Jugak aku pergi ke Bank Rakyat, bank in duit yang Angah kasi semalam. Lepas tue aku pergi up date buku Maybank. Finally aku pergi cuci kereta. Time aku nak start drive tue, aku tengok yang kusyen belakang dengan sisi aku tempat letak syiling tue still kotor, juga dekat tempat gear kat celah2. Isy..nie tak boleh jadi nie, tak per jap lagi aku pergi. Petang tue on time aku terus pergi balik ke cuci kereta tue suruh dah vacume balik. Dah ler depa charge RM10.00. Kalau dekat Pandan tue kt Petronas tue kena RM8. Kebetulan pulak ada sorang pegawai tue memang nak minta aku temankan dia pergi cuci kereta, so dia follow aku dari belakang. Time aku minta depa vacum balik, orang lain yang buat kerja tue macam baru lepas balik dari kerja saja. Dia pakai T-shirt Tenaga Nasional. Barulah aku tau dia tue sebenarnya owner kedai tue. Lantak ler dia nak kata apa pun, yang penting i want to have a better service. RM10 is a money, aku bukannya bayar pakai daun.

No comments: