Wednesday, March 29, 2006

Aku sengsorang lagi hari nie..

Aku dah cuba sebaik mungkin dah untuk menceriakan mood dan 'kemalasan' aku nie bagi jadi rajin sikit buat kerja, tapi tak jalan gak. Dari semalam lagi. Not in the mood nak buat apa-apa pun. Dah puas dah aku pujuk badan aku nie. Kertas kerja untuk perlawanan bowling tue pun half way jer, aku tinggalkan macam tue saja aku letak ke tepi. Lepas tue pulak kunci yang sepatutnya aku bagi kat maintenance office tue hari ni pun aku tangguhkan jugak. Tapi esok nak tak nak semua benda-benda yang tertangguh hari nie kena settle esok juga sebab the next day tue aku dah nak pergi ke seminar tue dah. Nampak gayanya hari nie aku stay sorang lagi ler..erm..boring betul. Kawan aku tue still kat kampung. Budak yang lagi sorang tue kalau kawan aku nie tak dak, dia akan stay kat hostel saja. Dia start pindah dengan kami dalam tahun lepas sebab katanya duit makan kat hostel tue mahal sangat. Macam tak berbaloi aje. Alhamdulillah rumah sewa baru nie ada orang tinggal sebelah menyebelah, so tak lah sunyi sangat. Minta semua yang 'x file' tue tak der ler. Rasanya dah serik dah dengan pengalaman kat rumah lama tue. Aku jadi sampai takut tinggal kat rumah sendiri, apatah lagi nak tinggal sorang. Tadi aku try bukak address blog aku tue, tapi kat situ dia tak diupdate ler pulak. Aku pun tak tau pasai apa..erm..nak kena buat 'edisi siasat' nie..nanti ler aku tanya kat Sang Kelu..

No comments: