Sunday, February 26, 2006

Time to say goodbye

Maleh nak bangun pagi nie sebab still ujan, tapi disebabkan aku dah nak terkucil sangat nie, dipaksa gak utk bangun. Mak ngan ayah lak lom lik lg. Si kecik tue lak still lena. Time tue dah kul 11.00 pagi dah digerak untuk dimandikan pun dia x nak gak..aku ngan adik aku apa lagi, siap cuit2 muka, dahi ngan perut dia. Lepas mak dia mandikan dia, minum susu, pas tue dia lena lik. Sampaikan time aku nak lik tue pun dia maintain jer lena..hehe..itu le budak, banyak masa depa ngan tido. Salam ngan mak, ayah ngan adik2 aku. Kalau ikutkan hati nie, memang rasa sayu ngan berat hati, sebab tue aku x bape sangat tengok muka mak aku, nanti silap haribulan aku lak yang nangis dulu.. :) Kami sampai dalam 7.30 malam. Aku stay umah kawan aku malam nie sebab kalau aku lik umah aku tue tinggal aku sorang jer..kawan aku x lik lg sebab akak dia kenduri. Suppose aku nak gie kenduri tue, tapi aku ada hal sket kt umah tue, so x sempat. Malam nie ada Anugerah Berita Harian. Mawi dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular..alhamdulillah rezeki dia. Memang ramai suka dia sebab keperibadian dia. Kalau mak2 nak cari menantu tue, memang he's the right person ler..rupa ok ler..tp sapa2 yang jadi wife dia, sure mak mentua x risau nyer..

No comments: