Monday, February 27, 2006

Monyok

Sepagi nie aku cuba tunjukkan ekspresi muka senyum, but i can't. Mengantuk semalam x abih lagi..letih drive ngan the whole night tido x nyenyak sbb ada nyamuk. Petang nie sure kelam-kabutnya. Mana lagi nk ngemas barang2 sebab esok dah nak pindah. Aku dah amik cuti esok. Pagi tadi aku dah called pakcik lori sewa tue but i still can't make the decision coz budak umah aku cam x nak jer..aku kalau boleh tue biarlah segala urusan bab2 sewa lori nie settle pagi so aku leh concentrate wat keje aku. Aku prefer ada main power sebab barang banyak, lagi satu mana ler larat ngan kederat aku nie. In case kawan aku tue x mau, aku akan amik for my own..bukan bersikap selfish, tapi benda nie memudahkan lagi kerja. Petang tue barulah budak umah aku sms minta aku reconfirm amik pakcik lori tue. Dah 2 kali aku called pakcik tue (actually orang tue x ler tua sangat), wife dia angkat. Gaya dia cakap tue macam dia nyibuk pun ada gak, gaya jeles pun ada gak..macam ler aku nk tackle husband dia..hehe..so insya-ALLAH dia mai dalam 8.30 pagi ke 9.00 pagi. Malam nie baru nak gie cuci rumah baru tue sebab budak umah aku sampai malam nie. Harap2 sempat ler kering, pas cuci umah tue nanti onkan kipas kasi laju sket..

No comments: