Wednesday, February 15, 2006

Tazkirah

Lepas jer scan kehadiran, terus gegas ke tazkirah. Aku membonceng moto kawan aku..isy..best gak naik moto pepg nie kan..ngan x pakai helmetnyer..rasa free air dia..hheee...pagi nie person in charge (gynachologist) kt topic pasal Merancang Keluarga: Keperluan @ Kehendak. Menarik topik tue, info utk masa depan. Masuk je dalam dewan tue, aku dah nampak dah that lady. I looked at her but she looked somewhere else (dia nie ler yang wat cite bukan2 kt bos aku sampaikan bos aku yang bangang nie kasi markah sikit utk penilaian prestasi aku, x tau ler pasai apa dia nk cari point kenakan aku. As i remember i've never harm her. Tapi itulah lumrah manusia, penyakit PHD (penyakit hasad dengki) nie mmg 'master'). Prof yang kasi talk pasal pemandulan perempuan, IUS (PILIHAN KEPADA PEMANDULAN), bagaimana IUS bertindak, alat pencegah hamil jangka panjang yang lain and so on. Ada satu pil perancang tue nama dia YASMIN, antara benefit dia kalau amik ubat tue ialah berat badan akan turun, muka akan lebih licin (dah x dak jerawat gitu). Tapi dengan syarat kena amik ikut aturan ler..kalau sat amik sat x amik, mmg chances nk conceive tue tinggi ler..hhe..memandai lak aku nie..aku tulis apa yang prof tue cakap jer..Ada satu IUS tue cam rangka plastik berbentuk T dan takungan hormon di keliling lengan rangka pada bahagian menegak. Benda nie sekali pasang utk tempoh 5 tahun. Abis jer tazkirah tue, masuk lak tazkirah dari YPEIM. Kiranya nie last tazkirah sbb pas nie depa nak wat dalam bentuk video conferencing..sure pas nie lagi susah nk jumpa kengakawan dari jabatan lain (selalunya time tazkirah nie jer la nk jumpa ngan depa pun).
Masuk jer after lunch, dah start lik sakit kepala nie. Tak tau ler pasai la..this situation happened for few days already. Harap2 ok ler kot..mungkin sbb cuaca panas agaknya..

No comments: