Friday, February 17, 2006

Kad kawin

Pagi nie aku dapat kad kawin kawan aku. Dia nak kenduri bulan depan. Rasa sayu time baca memo yang dia selitkan dalam kad tue; bukannya apa ada sekali tue dia sms aku cakap dia tengah ada big fight with her fiancee so nak minta aku turun temankan dia; she's need someone to talk to. But i can't make it since i have something on. Tapi alhamdulillah depa kawin gak. Hari sebelum tue ada kengkawan ym tanya s/ada aku dah terima kad dia ke lom. Agak terkilan gak ler sebab kengkawan yang lain dapat tau dulu. Waktu aku kat kampus lama dulu i was a bit closed to her, tapi pas tue kami ada sket mis communication; but the matters solved already. Aku pun tak nak fikirkan dah perkara lepas. Cuma apa yang dah jadi tue sama2 jadi pengajaran. Aku wish her all her best. Dia minta sangat2 aku pi umah dia. Tapi itu la dia problem dia..kalau nak pi sorang tue, alamatnya mmg x ler kot. Pas tue lak ada kawan aku suggest stay sana (aku lebih prefer pegi balik hari). Tapi nanti ler akan difikirkan jalan nak settlekan perkara nie.
Petang tue sharp at 5.00pm aku terus gegas ke umah aku, sebab dah promise nk jumpa brother yang wat grill tue. Aku checked semua dah ok; tengok kot2 ada sebarang kerosakan ker or touch up yang depa wat tue x bape elok ker ler aku complain kt depa. Lepas aku puas hati terus i've paid to him. Aku terus gerak ke Pandan pas tue sebab ada hal sket..

No comments: