Tuesday, February 07, 2006

Inilah saya..




Semalam aku datang opis, tp aku terpaksa amik MC sbb rasa x sedap badan. Mana lg ngn selesema, asyik bersin jer..air idung nie asyik nk kuar jer..pas tue lak kepala nie cam 'banging' jer..pas dapat MC (nasib baik ler doktor yang bertugas tue faham, so dia pun malas nk tanya banyak terus jer kasi MC kt aku)..lik umah terus..zzzzzzzzzz..sampai le ke pukul 2.30 petang. Bangun lak perut nie lak lapo. So aku ngan budak umah (pun MC sama ngan aku, even pegi klinik panel pun sekali..hehe...) gie makan kt tempat favorite aku, pas tue terus ke umah pakcik aku. So dia bawak aku ke tempat nk anto tv aku tue. Ntah apa lak jadi ngn tv aku tue, suara ada, tp gambaq x dak; cam dengar radio jadinya. Settle jer pasal tv, pakcik bawak aku gie jumpa kawan dia yang wat gril. So after nego ngan orang tue terus lik umah. Dah Maghrib dah. Pas tue gie opis jp. Nasib baik kawan aku nie mmg teror sket bab internet nie..so aku blajo ngan dia camner nk insert gambor nie..taaarrraaaaa...jd tak? Ok ler tue for the first trial. Nanti kalau berkesempatan nk blaja ngn bro dzool lak.. (nie gambar aku tahun 2003). Gambar yang sebelah kanan tue lak diambil dalam tahun lepas. Ada tarikh kt situ. Kawan kt jbtn IT tue ada buat open house. Tue aku tengah suap anak dia makan. Budak tue lak kalau kt orang pompuan, bukan main nak lagi. Siap dia leh 'main-main' mata lg.
Pagi nie sampai opis as usual aku bawa masuk surat dalam bilik bos aku. Ntah apa 'sheikh' apa ntah, tetiba jer tanya aku nie still demam lg ke idak. Pas tue siap suggestkan aku amik cuti hari nie. Aik..apa pun aku malas nk pikiaq panjang..selagi aku leh tahan utk hari nie, aku akan still sampai 5.00pm. Lagi cuti lg byk keje terbengkalai.

No comments: