Monday, November 23, 2009

Shawl

Kalau kengkawan aku gila dengan Facebook, aku turut tak ketinggalan, cuma agak kurang sebab tak berapa pandai nak explore itu dan ini. Tapi semenjak dua menjak ni pun aku dah mula gila. Gila untuk mencuba shawl. Entah apalah mimpinya. Aku jumpa kawan aku. Tengok kawan aku pakai shawl, berkenan pulak. Iyelah, kawan aku tu pun memang cantik, ditambah pulak dengan kesesuaian dia mengenakan shawl ikut baju yang dipakai. Terus aku mencuba sehelai. Jenuh jugaklah sebab kalau pakai shawl yang agak jarang, kena pakai anak tudung penuh. Aku ni dah le cepat kena sakit kepala. Lama-kelamaan, barulah rasa okey.
Ada jugak aku browse internet. Rupa-rupanya ramai yang buat business jual shawl. Pandai betul dorang buat duit. Kalau pandai cari kat Jalan TAR tu rasanya boleh dapat item yang sama, dengan harga yang lebih murah. Iyelah kalau beli through internet, dorang akan charge dari segi pos lagi. Itulah yang aku belajar dari kawan aku.
Dari sehelai, aku dah ada hampir 20 helai shawl. Ini adalah antara shawl koleksi aku.























No comments: