Monday, November 16, 2009

Kenapa dengan aku nie..

Rasa sakit kepala ni masih lagi. Bila tunduk saja, aku rasa macam kepala aku yang nak jatuh dulu. Alhamdulillah hari ni aku berjaya menggantikan puasa, walaupun badan mula rasa seram sejuk, ditambah pula dengan rasa 'ting tong' nie. Bebudak umah ajak keluar makan, but since aku dah masak seadanya (nasi putih/kangkung goreng/sambal belacan), aku tak join dorang.


Lepas tu aku masuk ke bilik. Hujan lagi di luar tue. Aku tak on kan kipas pun sebab rasa sejuk. Badan aku dah mula menggigil. All my muscles feel aching. Terus aku pakai stoking dengan baju sejuk. Even nak bangun pun rasa tak larat sangat. Rasa nak muntah pun iya jugak. Ke aku ni nak demam? Dah lama dah aku tak demam nie. Kalau betul keadaan aku macam ni gak esok, memang aku nak amik cuti saja. Terus aku telan ubat (sebenarnya aku tak nak amalkan makan ubat, tapi memandangkan rasa 'flat' tahap gaban, terus saja aku telan ubat tue). Layan tengok tv untill 10.30 pm.

Tidur aku memang tak lena. Sekejap beralih ke kiri, ke kanan. Cuma aku notice awal pagi baju aku basah. Alhamdulillah badan aku dah rasa kebah. Rasa sakit kepala pun dah tak ada lagi. Never feel like this before.

No comments: