Tuesday, February 10, 2009

Sekadar Basa-basi

Dalam tak sedar sudah hampir sebulan aku di penempatan baru. Segala-galanya baru. 2 minggu di sini ramai yang bertanyakan keadaan aku di sini; aku kurang pasti sama ada pertanyaan tersebut lebih kepada ingin tahu, menyibuk ataupun simpati. Aku tak tahu. Aku tak pandai nak meramal orang, tak pandai baca hati orang.
Alhamdulillah aku semakin suka di sini. I got things to do. So i will be accopied all the time.
Minggu lepas bos aku belanja aku, mantan staf di sini, bersama dengan 5 orang kakitangan yang lain untuk makan tengah hari di Hotel Pan Pacific, KLIA. Per person RM 84.00. Tapi berbaloi setiap setiap hidangan yang disediakan memang serba sedap dan menyelerakan. Bos aku cakap sempena nak meraikan aku, juga mantan staf di sini. Juga bagi meraikan kakitangan yang terlibat dalam menyiapkan biografi beliau.
Minggu lepas juga aku berpeluang ke main office bos aku. Berkesempatan berjumpa dengan 'orang kanan' bos aku di sana. Very humble person. Like 'mother's type', but a very good person. Aku mengharapkan agar perjalanan aku goes smoothly..insya-ALLAH. Aku dah nak balik nie. Kang lewat2 kang, tinggal aku sorang2 saja nanti, tak nak le aku..tatutttttttt...papai..

No comments: