Saturday, November 17, 2007

Kenduri Kawin..laloq..


Celik saja mata nie, dah jam 7.50 pagi. Malasnya nak bangun. Inilah penangannya sebab tak boleh tido malam semalam. Tak tahu apa puncanya aku tak boleh tidur. Tak kan sebab kopi Radix yang aku minum kat umah akak tue kot. Tapi kemungkinan juga la tue...huhuhuhu..jam 3.30 pagi barulah betul-betul tidur.

Hari nie majlis perkahwinan anak bos aku. Since dewan keraian tue pun dekat dengan rumah aku, jadi aku ambil inisiatif untuk datang. Tengah syok tulis blog nie, tetiba salah sorang pegawai kat sini pun sampai juga. Pucuk dicita ulam mendatang. Bila ditanya, rupa-rupanya pegawai tue pun nak ke kenduri tue jugak. Aku adalah kawan kalau macam tue. But one thing for sure, balik saja dari kenduri tue, aku nak membeli barang-barang rumah sikit. Lepas tue....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...



No comments: