Saturday, September 02, 2006

Massage

Before i went to my usual facial place, i give a call to the lady. Luckily she's in the place. Sharp at 3.00 pm, i reached there. Lepas parking kereta, melilau aku cari lokasi baru facial. Akhirnya jumpa juga. Tengok dari jauh, boleh tahan juga. Bagus juga lokasi nie dah bertukar di tingkat bawah sebab lebih banyak orang. Selain itu, taklah takut sangat kalau nak dibandingkan lokasi lama yang terletak di tingkat atas. Masuk saja, ada sorang customer lelaki. Sambil menantikan giliran, aku baca segala majalah yang ada kat situ. Tak berapa lama lepas tue, barulah that guy keluar dari bilik facial tue. Masuk saja aku ke bilik tue, akak tue cakap that was her husband. Lucky me sebab berpeluang jumpa dengan husband though i am not so recognizing his face.
Akak nie pun baru saja give birth to the third baby boy. Yang sebelum tue kedua-duanya perempuan. Habis saja buat facial, aku cakap pada akak tue pasal nak buat massage. Terus dia aturkan temu janji dengan auntie yang akak nie pernah buat massage. Memang sebelum nie pun akak nie ada cakap pasal massage kat tempat auntie ni, cuma aku saja yang belum berkesempatan. Alih-alih seems i still have time for it. So just go ahead.
Kami terus ke tempat auntie tue. Massage yang auntie nie dengan husband dia buat kombinasi massage Sikh dan Chinese. Sakit-sakit satu badan aku nie ditenyeh dek auntie tue. Siap aku menjerit lagi. Lantak ler. Sampai saja rumah, terus aku pergi beli sandwish. Believe it of not, aku makan one shot terus licin makanan aku! Lapar gilos! Lepas mandi baru terasa sakit-sakit bahagian badan yang ditekan. Apalagi, nampak saja tilam, terus tidur. Good night. Salam.

No comments: