Thursday, June 01, 2006

Happy Birthday to me...

ALLAH selamatkan aku...ALLAH selamatkan aku...ALLAH selamatkan aku....
Hari nie gelap menginjak lagi setahun setahun umur aku. Syukur ke hadrat Illahi diberikan kesempatan untuk menikmati segala kurniaan ALLAH, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki serta dipermudahkan segala urusan aku. Syukur juga kerana aku masih lagi diberikan kesempatan untuk mencoret di blog nie..tapi itulah tak semestinya hari lahir disambut dengan kegembiraan. Macam aku sebenarnya tak berapa gemar nak sambut hari lahir aku sendiri sebab ada saja perkara yang buatkan aku sedih. Semalam awal-awal lagi Abang wish my birthday in advance. Itu dah cukup menggembirakan aku, tapi last night something had happened yang buatkan aku rasa sedih sangat. Apa yang dah jadi tue biarlah aku simpan sendiri. Hari nie pun Abang still wish birthday to me. Rasa sayu dan sedih sangat. Last few days aku dah berniat on my 'big day' nie aku nak berpuasa, and alhamdulillah, i did it. Even yesterday aku dah praktis berpuasa tapi dalam kul 10.00 am tue dah tak tahan dah perut nie. Petang tue sebelum keluar nak pergi berbuka, budak office aku datang ke rumah, so kami pun keluar sekali. Dia nak tumpang tidur rumah sebab bebudak rumah dia cuti balik kampung. Dia pun suppose plan nak balik kampung jugak, but suddenly kereta dia rosak sampai kena buat 'overhall'. Itu yang stranded sini tue. Malam tue sebelum tidur sempat lagi tengok citer Ahmad Albab di tv9. Tapi half way saja, sebab kami pun dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........

No comments: