Thursday, April 27, 2006

Office make over

Pagi nie ntah ler ap moodnyer yang watkan tetiba jer nak buat perubahan sket dalam bilik aku yang berserak nie; kalau 'che tie' masuk sure tak jumpa jalan keluar..hehe..Agaknya mungkin sebab bilik sebelah dah start mengemas apa-apa yang patut kot..kelmarin pun depa dah setting dah bilik tue tapi bila bos depa (ala pegawai yang aku cakap aku ada miscommunication dengan dia tue) balik dari discussion dengan bos aku, terus dia tukar setting tue ke keadaan biasa balik. Dia kata dia tak mau tengok ada partition yang kengkawan aku pasang tue sebab dia tak boleh staf dia buat kerja, itu kata dia ler..so back to what happen this morning kan..bila tengok saja depa ubah meja ke kedudukan lain ler apa ler..aku pun join sekali gak mengemas bilik aku nie since bos aku pagi nie dia ada meeting so i could spend my time doing my own matter. Kebetulan pulak ada meja laci yang baru sampai yang sepatutnya untuk pegawai baru, so aku 'pinjam' jap meja laci tue letak dalam bilik aku untuk aku letak fax machine. Mana-mana dokumen ataupun barang-barang yang rasanya macam dah tak boleh guna dah, aku buangkan saja. Settle! So aku kena buat penambahbaikan sket ler lepas nie, aku nak edit lagi apa yang ada kat aku tue sama ada aku nak simpan ataupun buang dalam tong sampah saja.
Tengah hari tadi aku temankan kawan aku yang lain department (IT department) survey katil sebab mak dia suruh beli katil. Kami masuk juga ler few kedai, siap tanya lagi harga katil jenis kayu jati tue yang dia nak beli dan juga tilam sekali. Settle jer kami terus balik opis..

No comments: