Thursday, March 09, 2006

YM

Aku selalu gak ym ngan sorang mamat nie, rasanya dah lama gak ler dok chat ngn dia, ntah camner ntah tetiba dia tanya nama aku. Barulah aku teringat yang kami nie kenal just nick jer, x tau nama..so after aku kasi my office nomber, dia pun called. Mak aii..cakap lagu cam pelakon Sarimah tue. Bila aku cakap cam tue kat dia, gelak jer member. Bukannya apa, saja nak kenal2 as a frenz. Seems he's a good person. Sebelum nie aku penah tengok gambor dia kt web cam. Tapi tak sangka lak bila dia called tue suara dia cam suara teenage..hehe..ingatkan suara dia garau lg besau.
Petang tue sampai jer rumah, mandi, rilex2 and makan sambil nonton tv. Tetiba jer my officemate called kata bos aku minta aku mai jap opis sebab kunci dia tertinggal kat dalam. And i m the only person yang pegang kunci spare bilik dia. Aduih..leceh tui ler. Aku kalau dah balik rumah tue, memang malas dah nak kuar ke mana2. Nak tak nak, terpaksa ler pegi gak. Nasib baik aku tak ke mana2..kalau tak mau ada gak yang tak balik rumah...haahaahaa..(bos aku le tue)..........

No comments: