Monday, March 20, 2006

High..

Dari semalam lagi aku dah bajet pagi nie nak bangun awal, so that i could have my breakfast. Mula2 tue set alarm pukul 5.00 am..tido balik..set pulak pukul 6.00am..pun terlelap..sedar2 saja dah 6.30 am..apa lagi, gegas bangun, mandi and so on. Dari Pandan Indah nak sampai ke susur ke The Mines tue memang agak jamm sket..so tak boleh nak laju. Lepas saja tol Sungai Besi, baru leh pecut..yeeehhaaaaa...! Aku selalu fail bila mai bab kat Touch N Go tue..selalu aku kena dekatkan sket kete ke terminal tue. Kalau tak alamatnyer sama ada aku terpaksa tanggalkan my buckle ataupun terpaksa buka pintu sebab nk touch terminal tue!hheee..itu ler time kecik2 tak nak loncat kuat2..kalau tak for sure dah aku dah 'tinggi' sket! Hehe...nasib baik aku sampai office kul 7.54, so leh rilex2 jap.. tengok apa2 yang patut dibuat. Tengahari tue aku pegi ke Bank Rakyat sekejap, tukar no. pin. Lepas tue aku masukkan duit yang Angah kasi tue dalam akaun. Iyer la, kalau lambat simpan..alamatnyer memang habis ler kt tangan. Ada saja yang nak dibeli. Balik tue dah terasa dah kepala nie cam 'high' jer..kepala pun start berdenyut juga nie..aku kena bertahan for few hours jer lagi..pas tue dah leh balik rumah dah. Hopefully aku boleh tido awal. Kalau dulu time nak tidoq tue, once letak kepala kat bantal, sure lena punya. Tapi entah ler start bila..time tido tue mesti terjaga for few times..sampai la nie..agaknya mungkin tue perubahan usia kot..hheee...

No comments: