Wednesday, February 22, 2006

Demam Bola Dunia

Orang lain nak tengok match..aku lak jadi mangsa tukang kejutkan..tp x per..at least aku kasi moral support..hehee..these few days kan..aku rasa cam x best jer bila time drive; rasa cam tayar tue goyang pun ada gak; bila meter tue reaching ke 100km, stereng tue jd goyang; x kan alignment problem kot. So pagi tadi aku called adik aku tanya pasai apa. Dia cakap mungkin tayar tue kurang angin ke, or 'bengkak' ke. Aku x mau pegi workshop sorang2..nanti sure cina tue kelentong aku (mentang2 ler aku nie pompuan..hihi...). Jadi aku pun cakap kat adik aku yang aku nak minta dia tengok2kan apa masalah ngan kete tue time aku lik kampung nanti. Meantime aku minta kawan aku check tengok jp, dia drive kete tue ke office dia. Hari nie dah masuk 2 hari dah asyik sakit perut ('membuang' tapi x puas..itu yang keep on masuk kuar ladies tue) sampaikan all my body shaking. Nie time aku dok nulih nie pun terketar2 jer tangan nie...YM lak dah x leh on sebab depa dah start block. Aduih..lagi ler bertambah2 tension..hehehhe..

No comments: