Wednesday, September 12, 2012

Padan Muka Aku

Inilah dia penangan terlewat bayar.  Dah kena denda.  Patutlah lepas raya, aku rasa macam ada bil yang aku  terlepas pandang.  Rupa-rupanya aku terlupa nak bayar bil cukai taksiran.  Daripada RM113.40, aku kena bayar RM117.40.  Denda tambahan RM4.00.  Aiyarkk..dengan nak menunggu gaji lagi bulan neh.  Adeh..sesak nafas jap..huhu..

Lepas ini, aku kena ansur bayar bil Indah Water pulak.  Tetiba terus dapat bil kena bayar RM560.00.  Siap dengan surat dari lawyer lagi.. aiyarkkk..after all these years tenant tak ada kasi apa-apa bil pun.  Tup-tup terus dapat amount banyak tu.  Mana tak terkujat aku jap.  Terus aku called ke Indah Water, Seremban.  Operator bertugas tu cakap boleh bayar ansur sampai abis.  Alhamdulillah.   Bulan lepas aku dah ansur bayar RM100.00.  Berbaki lagi RM460.00.  Akan aku usahakan untuk bayar sampai selesai.

No comments: