Wednesday, September 13, 2006

Bengkel Fatwa Management System (FMS) Fasa II

(Gambar nie diambil waktu malam lepas Maghrib, untuk sesi perbincangan kumpulan, nie aku pun tak perasan bila masa depa klik ambil gambar aku. Hampeh betul, time aku tengah terangkan sesuatu kat kawan aku, siap dengan mulut ternganga lagi!)

Dalam sibuk menyiapkan peralatan untuk ke bengkel tue, rupa-rupanya ada seperkara yang dah terlepas pandang. Cepat-cepat salah sorang kerani aku dengan sorang lagi PAR bergegas siapkan tentatif program. Sebaik saja kami sampai ke asrama, bas pun dah lama menunggu kami. Even beberapa pensyarah dengan keluarga masing-masing pun dah menunggu. Officer aku pun dah ada situ. Katanya dia kena sampai dulu ke asrama. Ada kerja sikit, entah lah. Aku pun tak berminat nak ambil tahu. Waktu kitaorang sibuk masukkan barang-barang dalam bas pun dia tak berapa nak menolong sangat. Hanya menyambut barang dari dalam bas saja. Rasanya kalau aku sengaja tak menghulurkan barang-barang pada dia, sahlah memang dia langsung tak buat apa-apa. Berat kederat betul. Ingat dia pegawai nak goyang kaki saja. Tak faham aku dengan orang-orang yang spesis macam nie. Agaknya kalau angkat barang jatuh prestige depa kot. Piiirrrraaaaaaaaaa!
Kami tiba di lobi hotel jam 8.45 malam. Itupun jenuh memusing merata-rata tempat. Mana lagi dengan sesat, dan tersilap masuk jalan. Sampai saja sana, aku dah tergamam dah. Betul ke hotel nie? Erm..betul la tue..dah tertera tulisan di situ. Tapi kalau dari jauh agak sukar untuk cam sebab berdekatan dengan hotel tue ada few apartments yang agak tinggi dari hotel tue. Cam hotel bajet jer..hopefully bos aku berpuas hati.
Lepas saja makan malam, terus check in. Aku kebetulan sebilik dengan officer tue. Erm..lantaklah..nasib baiklah ada saperate bed, kalau tak..erm..jenuh la time tidur nanti aku asyik terpeluk dia saja..haha..jam 10.00 malam, mata nie dah mula mengantuk yang memang tahap tak boleh ditahan dah. Terus aku masuk tidur, tinggalkan officer tue sorang-sorang menonton tv.

No comments: