Sunday, April 02, 2006

Seminar Setiausaha (hari last)

Lepas breakfast kami terus gerak ke dewan. Pagi nie Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamod tue bagi talk pasal Pengisian Rohani: Cantik di Mata, Cantik di Hati. Ustazah nie terkenal dengan gelaran CAKAR HARIMAU sebab last 2 years time dia bagi talk kat seminar s/u yang aku attend tue, terus terus glamour. Ke mana-mana dia pergi pun dia glomour dengan gelaran tue. Selalunya husband dia akan monitor slaid sepanjang ceramah dia. Kalau dari segi pemakaian warna baju pulak, husband and wife nie memang pakai warna sedondon. Matching gitu. Banyak juga tips yang dia bagi. Settle jer, aku ngn budak bilik terus naik ke bilik kemaskan semua barang-barang masukkan dalam beg. Dah settle tue kami turun balik untuk penyampaian hadiah, makan tengah hari, terus bersurai. Abang tunggu aku dekat tingkat 6. Muka dia monyok jer. Bila ditanya barulah dia cakap time dia masuk parking tadi rupa-rupanya dia dah tersilap masuk, bila dia dah masuk ke lorong tue dia bertembung dengan kereta yang nak turun! Dia dah masuk ke lorong orang nak turun. Apa lagi terpaksa direverse ler. Aku gelakkan dia. Tue gara-gara nak cepat ler tue. Lepas tue pulak dia belum makan lagi. Lagi ler kelam-kabut. Mana lagi sebelum tue dia ada kerja sikit, lepas tue pulak mana lagi nak menjemput aku..ehhe..rasakan..bila lagi nak tolong aku, dan bila lagi nak 'ragging' dia.

No comments: