Wednesday, January 25, 2006

MC

Aku MC hari nie, sbb tak tahan sangat geraham nie asyik berdenyut2 jer..nasib baik ler doktor tue faham situasi. Tapi sebelum nak jumpa doktor tue, ada satu couple nie masuk, alahai..depa amik masa dalam 40 minutes gak ler..aku dah budget dah kalau dalam 10.30 ataupun 10.35 depa x kuar gak dari bilik tue, aku nak blah je pegi klinik panel yang lg satu tue..nasib baik ler depa kuar..perghhh..lega..sampai je umah terus hentam tidoq sampai 2.30 petang. Sebelum tue adik aku SMS tanya pasai apa aku x call mama. Aduih..nie mesti dia risau ler nie sbb mmg perjanjian aku ngn mama nk call dia every 2 days..semalam nk call dia berniaga pagi sampai petang. Pas tue terus aku call mama. Tanya pasal si kecik Haris tue; mama cakap dia demam, baru jer lik dr klinik. Mama tanya bila aku nak lik kampung. Aku cakap mungkin hari Sabtu pagi, sbb kalau nk gerak Jumaat malam tue sure jalan jamm tue. Malam aku datang opis jap, ntah 'sheikh' apa ntah mood nk datang office..hehe..sambil2 tue check balance cuti staf.

2 comments:

Zul Abdullah said...

Alahai anak omak... selang dua ari kena repot yer... haa.. ha dah tahu...

isk leh masuk entry tapi tagboard tak jenguk pon.. alahai kucik nya hati den...

langkah pertama.. said...

alalala..jangan le 'kocik hati'..saya 'maleh' nak call umah tiap2 hari, lagi plak nk dengar suara mak saya, nnt hati nie sayu jer wak..heheh.